[Tajfutas] Miért jó a 7.500-as méretarány? (HOSSSZÚ!)

Kovács Gábor gabor01kovacs at t-online.hu
2023. Már. 27., H, 10:08:53 CEST

Szia Miki!

Teljesen igazad van. A mai technikai lehetőségek (ortofotó, GPS, lézerszkennelt alaptérkép) mellett nem az a „művészet”, hogy mi kerüljön rá a térképre, hanem az, hogy mi maradjon le róla. És ez valóban a térképkészítők felelőssége.

Felmerül egy olyan kérdés, hogy más a futótempó a felnőtt VB-n, mint a szenior VB M80 kategóriájában.
Jelenleg ugyanaz a térképszabvány vonatkozik mindkettőre. Lehet, hogy egyszer lesz majd külön szabvány a felnőtt élmezőnyre és egy másik az öregebb-lassúbb szenioroknak?

KG