[Tajfutas] Miért jó a 7.500-as méretarány? (HOSSSZÚ!)

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2023. Már. 27., H, 10:27:47 CEST

. Lehet, hogy egyszer lesz majd külön szabvány a felnőtt élmezőnyre és egy
másik az öregebb-lassúbb szenioroknak?

Ez bennem is felmerült:-)
Én olyanon gondolkoztam, hogy kinyomtatott térkép adott felületén
korlátozni a  pont és vonalszerű objektumokkal lefedett terület arányát:-)
Meg hogy más térkép egy hosszútávú (15-20 ezres)  meg egy rövidtávú ( 3-10
ezres) versenyre, fenti jellefedettségi arány minkét esetben azonos kellene
legyen. De profi javító szerintem kicsit már ma is figyel erre, ha sikerül
neki, csak annyi mondanak a célban: tök jól olvasható volt a térkép. Ha
nem, akkor jönnek az: ezt észre sem vette, meg hasonlók, aminek persze csak
egy része múlik a térképen.
Meg lehet ilyen különbség az erdei, meg a sprint térképek között is.
MM