[Tajfutas] Pontos pozíció - hosszú lesz a válaszom...

Marczis István marczisi at gmail.com
2021. Feb. 19., P, 11:13:11 CET

Tisztelt Lista Tagok!

Jelenleg Garmin GLO - t használok, amivel jó vételi viszonyok mellett 2-5 m
közötti pontossággal tudok mérni.
Többször is hagytam el eszközöket térképkészités közben. A rögzített
nyomvonalakon visszamentem és egy,alkalom kivételével mindig megtaláltam az
elvesztett dolgaimat. Igaz,hogy még aznap. Gyakorlatilag fél méteren belül
jártam a nyomok követésekor, lehet hogy a JPÉ korrekció is segített. A
rögzitett nyomvonalhoz képest úttalan utakon is.

Üdv MI

László Pap <paplaco56 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. febr. 19., P
9:38):