[Tajfutas] SIAC elemcsere
miklos mets
miklos.mets at gmail.com
2020. Júl. 27., H, 12:41:00 CEST
Sziasztok!
kiegészítésként a SIAC elemcseréhez
Most a csere nettó 4200- "személyes" átvétel/csere esetén, ami azt
jelenti, hogy magyarországon nem rakódik rá szállítási díj, de
most tapasztaltuk, hogy a Német SportIdent szinte említést sem tesz arról,
hogy a szállítási díjjal megnöveli a számlát, mert az szerinte nem az
"elemcsere" része.
Azaz ha sürgős, és egyesével intézzük, akkor a plusz szállítás rátevődik.
Tervezünk évi 4-5 alkalmat, amikorra összevonjuk a "nem sürgős"
szállításokat, és ekkor szinte szállítási díj nélkül tudjuk adni..
Ehhez két dolog kell:
Ha már alacsony a SIAC feszültsége, rendeljétek meg a cserét, a régit
használjátok akár még egy-két hónapig, majd akkor cseréljük ha kell.
Értelmes időtávlatban fizessétek ki a csere árát.
a http://sportident.hu/ honlapon hamarosan értelmesen összefoglalva
megtaláljátok a részleteket, pl a csereérett SIAC feszültségének értékét,
tervezett szállítások időpontját.
Üdvözlettel:
Mets Miklós
miklos mets <miklos.mets at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. júl. 23., Cs,
10:53):
> Sziasztok!
> Megosztok veletek pár gondolatot, mint az SI magyarországi képviselete.
> SIAC elemcsere előjelei:
>
> Elöljáróban: nem tanulmányoztam részletesen a gyártó ajánlásait, a
> megosztott tapasztalat szűk mintavételezésen alapul, viszont ezen belül
> 100%-os valószínűséggel.
>
> a siac battery tester: a doboz hátulján van egy kijelző, azt kell nézni,
> mert ha "csak" bele dugjuk és nincs teljesen lemerülve, jónak látja a
> teszter a SIAC-ot, normálisan pittyeg.
> *Egyik eset: teszt jónak látta a rajtban a csipet, normálisan pittyegett,
> nem sípolt hogy rossz, és a 12 pontos pálya utolsó pontját/célt, már nem
> érzékelte.*
> A kimerülés jelei (a SIAC tekintetében):
> - a pontokon, és a rajt siac ellenőrzés doboznál csak addig csipog a
> dugókád ameddig a doboz mellett van, nem pedig tovább. (Ezt nem minden
> dobozon csinálja)
> -van hogy a ponton csak egyet csippan, akkor már tuti a végét járja.
> -esetlegesen egy pontot össze vissza rendszerez, ergó a papírodon ugyanaz
> a pont a kiolvasásnál sokszor megjelenik különböző helyeken.
> Ha ebből a három jelből egy is jelentkezik, akkor gyanúsan gondod lehet.
>
> *A battery teszter hátulján látszik a csip elem feszültsége.*
> -Új SIAC valahol 2,95-2,99 Volt környékén szokott lenni
>
> Az első esetnél a rajtban 2.82 Voltot mutatott, itt a gyors érintés a
> pálya végén már nem működött.
> A második esetben 2.80 Voltnál még többszöri próbálkozásnál egyet csippant
> a SIAC, azaz némi időráfordítással lehetett még pontot fogni.
>
> Az elemcsere menete: (valójában nem cserélik, hanem legyártanak egy újat.
> Ha a gyártó csinálja, akkor teszi, amint megérkezik hozzájuk a kimerült
> SIAC.
> Amíg a Sporident a saját honlapjára fel nem teszi a megfelelő alkalmazást
> (és akár azután is):
> Elemcsere igény esetén lépjetek be ide, töltsétek ki:
> https://forms.gle/gKzebtXLU61NDmNVA
> Mi elindítjuk a folyamatot. Annyi változás, hogy *a régi dugókát csak
> akkor kell leadni, amikor megkapjátok az újat.* Azaz egy valódi cserét
> csinálunk. A csere díját a megrendelést követő 45 napon belül kérjük
> kiegyenlíteni, akkor is, ha a csere a ti kérésetekre több mint 45 nappal a
> megrendelés után esedékes, mert mondjuk valaki előrelátó, stb még megy a
> régi, stb.
> A csere díja országonként változik Svájcban kb netto 5300,-Ft nak felel
> meg, a németeknél 7000,-Ft.
> Mi most nettó 4200-ért tudjuk a honos dugókák esetében az elemcserét
> végezni "személyes" átvétel/csere esetén.
> Üdvözlettel:
> Mets Miklós
>
>
--------- következő rész ---------
Egy csatolt HTML állomány át lett konvertálva...
URL: <http://lazarus.elte.hu/pipermail/tajfutas/attachments/20200727/a7aebed9/attachment.html>
More information about the Tajfutas
mailing list