[Tajfutas] Hejkal O-campu (Csehország)

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2020. Júl. 24., P, 01:36:23 CEST

Sziasztok,

A címben szereplő edzőtáborról és egy hozzá kapcsolódó többnapos
versenyről jelent meg cikk, amire a World of O felületén figyeltem fel.

A boszi:
https://www.youtube.com/watch?time_continue=17&v=7O9EIy-a_W4&feature=emb_logo

Fiataloknak, válogatottaknak, edzőknek és mindenki másnak is ajánlom a
híradásban szereplő térképeket, átmeneteket megtekinteni, elemezni. 21E
pályák

A verseny (Závody) térképei nagyon jó minőségbe nagyíthatók,
kicsinyíthetőd (pl. Ctrl +, Ctrl -) Eredmények is elő csalogathatók.

https://o-news.cz/prvni-rocnik-hejkal-o-campu/

Az erdei fotók pedig képet adnak arról, hogy itt praktikus a bokákat
bandázsolni futás előtt + thermo zoknit viselni. Pojďme se na něj.

Nekem csak: Orienteering Competitions On Your Sofa