<div dir="ltr"><div style="padding:20px 0px 0px;font-size:0.875rem;font-family:Roboto,RobotoDraft,Helvetica,Arial,sans-serif"><span style="font-family:Arial,Helvetica,sans-serif;font-size:small">Sziasztok!</span></div><div style="padding:20px 0px 0px">kiegészítésként a SIAC elemcseréhez</div><div style="padding:20px 0px 0px;font-size:0.875rem;font-family:Roboto,RobotoDraft,Helvetica,Arial,sans-serif"><span style="font-family:Arial,Helvetica,sans-serif;font-size:small">Most a csere nettó 4200- "személyes" átvétel/csere esetén, ami azt jelenti, hogy magyarországon nem rakódik rá szállítási díj, de</span><br></div><div style="padding:20px 0px 0px;font-size:0.875rem;font-family:Roboto,RobotoDraft,Helvetica,Arial,sans-serif"><span style="font-family:Arial,Helvetica,sans-serif;font-size:small">most tapasztaltuk, hogy a Német SportIdent szinte említést sem tesz arról, hogy a szállítási díjjal megnöveli a számlát, mert az szerinte nem az "elemcsere" része.</span></div><div style="padding:20px 0px 0px;font-size:0.875rem;font-family:Roboto,RobotoDraft,Helvetica,Arial,sans-serif"><span style="font-family:Arial,Helvetica,sans-serif;font-size:small">Azaz ha sürgős, és egyesével intézzük, akkor a plusz szállítás rátevődik.</span></div><div style="padding:20px 0px 0px">Tervezünk évi 4-5 alkalmat, amikorra összevonjuk a "nem sürgős" szállításokat, és ekkor szinte szállítási díj nélkül tudjuk adni..</div><div style="padding:20px 0px 0px">Ehhez két dolog kell:</div><div style="padding:20px 0px 0px">Ha már alacsony a SIAC feszültsége, rendeljétek meg a cserét, a régit használjátok akár még egy-két hónapig, majd akkor cseréljük ha kell.</div><div style="padding:20px 0px 0px">Értelmes időtávlatban fizessétek ki a csere árát.</div><div style="padding:20px 0px 0px">a <a href="http://sportident.hu/">http://sportident.hu/</a> honlapon hamarosan értelmesen összefoglalva megtaláljátok a részleteket, pl a csereérett SIAC feszültségének értékét, tervezett szállítások időpontját.</div><div style="padding:20px 0px 0px"><div style="padding:20px 0px 0px;font-size:0.875rem;font-family:Roboto,RobotoDraft,Helvetica,Arial,sans-serif"><br></div></div><div style="font-family:Roboto,RobotoDraft,Helvetica,Arial,sans-serif;font-size:medium"><div id="m_-5539149355058466024m_-8261557051060915248gmail-m_-6856029695581465201m_6969539512548925681gmail-:nb" style="font-size:0.875rem;direction:ltr;margin:8px 0px 0px;padding:0px"><div id="m_-5539149355058466024m_-8261557051060915248gmail-m_-6856029695581465201m_6969539512548925681gmail-:l0" style="overflow:hidden;font-variant-numeric:normal;font-variant-east-asian:normal;font-stretch:normal;font-size:small;line-height:1.5;font-family:Arial,Helvetica,sans-serif"><div dir="ltr"><div>Üdvözlettel:</div><div>Mets Miklós</div></div></div></div></div></div><br><div class="gmail_quote"><div dir="ltr" class="gmail_attr">miklos mets <<a href="mailto:miklos.mets@gmail.com" target="_blank">miklos.mets@gmail.com</a>> ezt írta (időpont: 2020. júl. 23., Cs, 10:53):<br></div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;border-left:1px solid rgb(204,204,204);padding-left:1ex"><div dir="ltr"><div style="padding:20px 0px 0px;font-size:0.875rem;font-family:Roboto,RobotoDraft,Helvetica,Arial,sans-serif"><table cellpadding="0" style="border-collapse:collapse;margin-top:0px;width:auto;font-size:0.875rem;letter-spacing:0.2px;display:block"><tbody style="display:block"></tbody></table><span style="font-family:Arial,Helvetica,sans-serif;font-size:small">Sziasztok!</span></div><div style="padding:20px 0px 0px;font-size:0.875rem;font-family:Roboto,RobotoDraft,Helvetica,Arial,sans-serif"><span style="font-family:Arial,Helvetica,sans-serif;font-size:small">Megosztok veletek pár gondolatot, mint az SI magyarországi képviselete.</span></div><div style="padding:20px 0px 0px;font-size:0.875rem;font-family:Roboto,RobotoDraft,Helvetica,Arial,sans-serif"><span style="font-family:Arial,Helvetica,sans-serif;font-size:small">SI</span><span style="font-family:Arial,Helvetica,sans-serif;font-size:small">AC elemcsere előjelei:</span></div><div id="gmail-m_-5539149355058466024gmail-m_-8261557051060915248gmail-m_-6856029695581465201m_6969539512548925681gmail-:na" style="font-family:Roboto,RobotoDraft,Helvetica,Arial,sans-serif;font-size:medium"><div></div><div></div><div></div><div></div></div><div style="font-family:Roboto,RobotoDraft,Helvetica,Arial,sans-serif;font-size:medium"><div></div><div id="gmail-m_-5539149355058466024gmail-m_-8261557051060915248gmail-m_-6856029695581465201m_6969539512548925681gmail-:l1"></div><div id="gmail-m_-5539149355058466024gmail-m_-8261557051060915248gmail-m_-6856029695581465201m_6969539512548925681gmail-:nb" style="font-size:0.875rem;direction:ltr;margin:8px 0px 0px;padding:0px"><div id="gmail-m_-5539149355058466024gmail-m_-8261557051060915248gmail-m_-6856029695581465201m_6969539512548925681gmail-:l0" style="overflow:hidden;font-variant-numeric:normal;font-variant-east-asian:normal;font-stretch:normal;font-size:small;line-height:1.5;font-family:Arial,Helvetica,sans-serif"><div dir="ltr"><div><br></div><div>Elöljáróban: nem tanulmányoztam részletesen a gyártó ajánlásait, a megosztott tapasztalat szűk mintavételezésen alapul, viszont ezen belül 100%-os valószínűséggel.</div><div><br></div><div>a siac battery tester: a doboz hátulján van egy kijelző, azt kell nézni, mert ha "csak" bele dugjuk és nincs teljesen lemerülve, jónak látja a teszter a SIAC-ot, normálisan pittyeg.</div><div><b><i>Egyik eset: teszt jónak látta a rajtban a csipet, normálisan pittyegett, nem sípolt hogy rossz, és a 12 pontos pálya utolsó pontját/célt, már nem érzékelte.</i></b></div><div>A kimerülés jelei (a SIAC tekintetében):</div><div>- a pontokon, és a rajt siac ellenőrzés doboznál csak addig csipog a dugókád ameddig a doboz mellett van, nem pedig tovább. (Ezt nem minden dobozon csinálja)</div><div>-van hogy a ponton csak egyet csippan, akkor már tuti a végét járja.</div><div>-esetlegesen egy pontot össze vissza rendszerez, ergó a papírodon ugyanaz a pont a kiolvasásnál sokszor megjelenik különböző helyeken. </div><div>Ha ebből a három jelből egy is jelentkezik, akkor gyanúsan gondod lehet.<br></div><div><br></div><div><b>A battery teszter hátulján látszik a csip elem feszültsége.</b></div><div>-Új SIAC valahol 2,95-2,99 Volt környékén szokott lenni<br></div><div><br></div><div> Az első esetnél a rajtban 2.82 Voltot mutatott, itt a gyors érintés a pálya végén már nem működött.</div><div>A második esetben 2.80 Voltnál még többszöri próbálkozásnál egyet csippant a SIAC, azaz némi időráfordítással lehetett még pontot fogni.</div><div><br></div><div>Az elemcsere menete: (valójában nem cserélik, hanem legyártanak egy újat. Ha a gyártó csinálja, akkor teszi, amint megérkezik hozzájuk a kimerült SIAC.</div><div>Amíg a Sporident a saját honlapjára fel nem teszi a megfelelő alkalmazást (és akár azután is):</div><div>Elemcsere igény esetén lépjetek be ide, töltsétek ki:</div><div><a href="https://forms.gle/gKzebtXLU61NDmNVA" target="_blank">https://forms.gle/gKzebtXLU61NDmNVA</a></div><div>Mi elindítjuk a folyamatot. Annyi változás, hogy <i><b>a régi dugókát csak akkor kell leadni, amikor megkapjátok az újat.</b></i> Azaz egy valódi cserét csinálunk. A csere díját a megrendelést követő 45 napon belül kérjük kiegyenlíteni, akkor is, ha a csere a ti kérésetekre több mint 45 nappal a megrendelés után esedékes, mert mondjuk valaki előrelátó, stb még megy a régi, stb.</div><div>A csere díja országonként változik Svájcban kb netto 5300,-Ft nak felel meg, a németeknél 7000,-Ft.</div><div>Mi most nettó 4200-ért tudjuk a honos dugókák esetében az elemcserét végezni "személyes" átvétel/csere esetén. </div><div>Üdvözlettel:</div><div>Mets Miklós</div><div><br></div><div></div></div></div></div></div></div>
</blockquote></div>