[Tajfutas] SIAC elemcsere

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2020. Júl. 23., Cs, 14:45:16 CEST


Na ja.
Lacó, a lényeg hogy legalább már elemet tudunk cserélni :-)
MM

László Pap <paplaco56 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. júl. 23., Cs,
14:08):

> A technika fejlődésé nem egyszerűsiti az életet.
> Sött!
>
> Lacó
>
> miklos mets <miklos.mets at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. júl. 23., Cs
> 10:53):
>
>> Sziasztok!
>> Megosztok veletek pár gondolatot, mint az SI magyarországi képviselete.
>> SIAC elemcsere előjelei:
>>
>> Elöljáróban: nem tanulmányoztam részletesen a gyártó ajánlásait, a
>> megosztott tapasztalat szűk mintavételezésen alapul, viszont ezen belül
>> 100%-os valószínűséggel.
>>
>> a siac battery tester:  a doboz hátulján van egy kijelző, azt kell nézni,
>> mert ha "csak" bele dugjuk és nincs teljesen lemerülve, jónak látja a
>> teszter a SIAC-ot, normálisan pittyeg.
>> *Egyik eset: teszt jónak látta a rajtban a csipet, normálisan pittyegett,
>> nem sípolt hogy rossz, és a 12 pontos pálya utolsó pontját/célt, már nem
>> érzékelte.*
>> A kimerülés jelei (a SIAC tekintetében):
>> - a pontokon, és a rajt siac ellenőrzés  doboznál csak addig csipog a
>> dugókád ameddig a doboz mellett van, nem pedig tovább. (Ezt nem minden
>> dobozon csinálja)
>> -van hogy a ponton csak egyet csippan, akkor már tuti a végét járja.
>> -esetlegesen egy pontot össze vissza rendszerez, ergó a papírodon ugyanaz
>> a pont a kiolvasásnál sokszor megjelenik különböző helyeken.
>> Ha ebből a három jelből egy is jelentkezik, akkor gyanúsan gondod lehet.
>>
>> *A battery teszter hátulján látszik a csip elem feszültsége.*
>> -Új SIAC  valahol 2,95-2,99 Volt környékén szokott lenni
>>
>>  Az első esetnél a rajtban 2.82 Voltot mutatott, itt a gyors érintés a
>> pálya végén már nem működött.
>> A második esetben 2.80 Voltnál még többszöri próbálkozásnál egyet
>> csippant a SIAC, azaz némi időráfordítással lehetett még pontot fogni.
>>
>> Az elemcsere menete: (valójában nem cserélik, hanem  legyártanak egy
>> újat. Ha a gyártó csinálja, akkor teszi, amint megérkezik hozzájuk a
>> kimerült SIAC.
>> Amíg a Sporident a saját honlapjára fel nem teszi a megfelelő alkalmazást
>> (és akár azután is):
>> Elemcsere igény esetén lépjetek be ide, töltsétek ki:
>> https://forms.gle/gKzebtXLU61NDmNVA
>> Mi elindítjuk a folyamatot. Annyi változás, hogy *a régi dugókát csak
>> akkor kell leadni, amikor megkapjátok az újat.* Azaz egy valódi cserét
>> csinálunk. A csere díját a megrendelést követő 45 napon belül kérjük
>> kiegyenlíteni, akkor is, ha a csere a ti kérésetekre több mint 45 nappal a
>> megrendelés után esedékes, mert mondjuk valaki előrelátó, stb még megy a
>> régi, stb.
>> A csere díja országonként változik Svájcban kb netto 5300,-Ft nak felel
>> meg, a németeknél 7000,-Ft.
>> Mi most nettó 4200-ért tudjuk a honos dugókák esetében az elemcserét
>> végezni "személyes" átvétel/csere esetén.
>> Üdvözlettel:
>> Mets Miklós
>>
>> _______________________________________________
>> Tajfutas mailing list
>> Tajfutas at lazarus.elte.hu
>> http://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas
>>
>
--------- következő rész ---------
Egy csatolt HTML állomány át lett konvertálva...
URL: <http://lazarus.elte.hu/pipermail/tajfutas/attachments/20200723/fdac0b01/attachment.html>


More information about the Tajfutas mailing list