[Tajfutas] Szabály az szabály - kizártak a ROB-on...

Tibor Tamás atomtibi69 at gmail.com
2016. Sze. 12., H, 21:29:58 CEST

Szia Péter!

Nekem hatalmas szerencsém volt a 11-re menet, ugyanis Én valamiért egyből
balról kerültem, és amikor belülre kellett futnom a pontra, akkor éppen
ment előttem egy emberke, és Én követtem Őt a pontra. A pontról való
kifutásra pedig ugyanazt az útvonalat használtam, mint a befutásnál. Ez a
DISQ-ből való megmenekülésem rövid története.

Üdv!
Tamástibi