[Tajfutas] Szabály az szabály - kizártak a ROB-on...

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2016. Sze. 12., H, 22:02:16 CEST

Sziasztok!

Én ugyan nem vagyok színtévesztő, vagyis nem tudok róla, hogy az lennék, a
zártkerteket, zárt udvarokat jelölő nagyobb kiterjedésű olívazöld
részeket meg tudom különböztetni a többi zöldtől - az ROB térképén is
láttam ilyeneket - ám mégis, amíg közeledtem ahhoz a bizonyos kis parkhoz -
ahol nekem nem az említett pont, de 3 másik pont volt kiosztva, nem vettem
észre előre, hogy ott a zöldek között tiltott zöld is van. Csak akkor
fogtam gyanút, amikor láttam a piros szalagot, s az ilyen szalagokat
kerülgettem, hogy ne zárjanak ki.

Üdv:
Kéri Gerzson