[Tajfutas] Újra kell tanulnunk futni?

Zoltan Szlavik z.szlavik at gmail.com
2014. Sze. 2., K, 18:05:08 CEST

Szia,

olvasd el Christopher McDougall: Futni születtünk című könyvét és nem lesz
több kételyed a mezitlábas futásról.
A tarahumara indiánok manapság autógumiból eszkábálnak a lábukra egy
gumiréteget, hogy a talpukon a bőrt kíméljék (majd futnak párszáz
kilométert..). Én amikor barátkozni kezdtem a mezitlábas futással (nagyon
klassz!!), akkor döbbenten láttam, hogy milyen pénzeket elkérnek a
'minimál' futócípőért, ezért a decathlonban vettem egy tribord gumitalpú
vitorláscipőt párezerért, hibátlan!
Azért persze ésszel kell kezelni a 'mezítlábas futást' is, én aszfalton nem
csinálnám, de aszfaltos futásokhoz sem használok agyonpárnázott sarkú
cipőt, ugyanis ha már átálltál arra, hogy ne sarokra érkezz, akkor erre
nincs is szükség.

zka