[Tajfutas] Újra kell tanulnunk futni?

Török Imre toreny at freemail.hu
2014. Sze. 2., K, 14:07:33 CEST

Sziasztok!

Köszönöm a válaszokat. A jelek szerint érdemes belevágni a tanulásba.

Egyébként Mork Péter cikkeit elolvasva most tudatosult bennem, hogy valamennyire már el is kezdtem az átállást. Az utóbbi években ugyanis párszor babakocsival mentem futni, és ilyen alkalmakkor más technikát kellett használnom: a kocsit fogva a felsőtest alig mozog, és kicsit előre dől. Az előttem lévő kocsi miatt fizikailag lehetetlen túlzottan előre helyezni a lábat földetéréskor, és így apróbbakat kellett lépni. Péter nagyon hasonlóan írja le a Pose running technikát. Elsőre elég furcsa volt így futni, de meg tudtam szokni, és utána már sokszor könnyedén le tudtam hagyni babakocsival a futók többségét a Margitsziget futókörén. Ezen túl babakocsi nélkül is megpróbálok majd hasonlóan futni.

Esetleg cipőügyben tudnátok tanácsot adni, hogy milyen modellel érdemes kezdeni (70% aszfalt, 30% kavics/földút használattal)?

Üdvözlettel:

TÖRÖK Imre