[Tajfutas] Fwd: Versenyjelentkezés lemondása

Senki Nevem romanjanos68 at gmail.com
2024. Már. 25., H, 10:51:32 CET

Sziasztok!

Az elhangzottakon túl a következő a magán véleményem:

2010-ben rendeztünk meg a HOB-ot, úgy, hogy a nevezők névsora és létszáma a nevezési határidő után adott volt. Viszont volt egy rendezési vis major a hó helyzet.
Az ellenőrző bíróval és a pályakitűzőkkel arra jutottunk, hogy ha nem tudjuk megrendezni a versenyt, akkor szó nélkül minden nevezési díjat visszafizetünk. De az időjárás jobbra fordult, a hó elolvadt, még sár se nagyon volt, így megrendeztük a versenyt.

Miért írtam ezt le?: a rendezői oldalon a pályakitűzés nem ingyenes, a térkép sem, a segítők is valamennyi kis pénzt elvárnak, ha nem is mondják. Pólók, kaja a rendezőknek, stb., hagy ne soroljam ezeket a költségeket, viszont, ha ezeket megrendeli a rendező ezeket, akkor is ki kell fizetni, ha elmarad a verseny, vagy egy nevező visszamondja a nevezését.

Félreértés ne essék, nem a rendezőket akarom védeni, se a nevezőt, de egy döntésnél mindent figyelembe kell venni, az anyagiakat is, persze ha van mecénás, akkor egy szót sem szóltam.

Mindezek mellett embernek is maradni kell, mert soha sem lehet biztos a versenyző vagy egyesülete, hogy rendez-e valaha versenyt. Mi van ha ők is így járnak majd? Ne toljunk ki magunkkal, se másokkal!

Üdvözlettel,
Román János, TÁJFUTE elnök
Tel.: +36703916803

Gondoljon a környezetre, mielőtt kinyomtatja ezt az e-mailt.
Ezen üzenet és annak bármely csatolt anyaga bizalmas, jogi védelem alatt áll, a nyilvános közléstől védett. Az üzenetet kizárólag a címzett, illetve az általa meghatalmazottak használhatják fel. Ha Ön nem az üzenet címzettje, úgy kérjük, hogy telefonon, vagy e-mail-ben értesítse erről az üzenet küldőjét és törölje az üzenetet, valamint annak összes csatolt mellékletét a rendszeréből. Ha Ön nem az üzenet címzettje, abban az esetben tilos az üzenetet vagy annak bármely csatolt mellékletét lemásolnia, elmentenie, az üzenet tartalmát bárkivel közölnie vagy azzal visszaélnie.

Please consider the environment before printing this e-mail.
This message and any attachment are confidential and are legally privileged. It is intended solely for the use of the individual or entity to whom it is addressed and others authorised to receive it. If you are not the intended recipient, please telephone or email the sender and delete this message and any attachment from your system. Please note that any dissemination, distribution, copying or use of or reliance upon the information contained in and transmitted with this e-mail by or to anyone other than the recipient designated above by the sender is unauthorised and strictly prohibited.