[Tajfutas] Fwd: Versenyjelentkezés lemondása

Márton Scultéty m.scultety at gmail.com
2024. Már. 25., H, 10:22:45 CET

Sziasztok!

Teodóra nem a levegőbe beszél, tavaly a Homokháti Kupán én is tanúja voltam
annak, hogy szó nélkül kifizettek egy olyan nevezést, amit simán
lemondhattak volna, hiszen - mint ahogy azt már Gerzson is említette -
Paskuj Matyi (is) rugalmas ebben. Ráadásul a fölösleges nevezés ott abból
származott, hogy a kezdő kisgyerek szülőjével nem lehetett normálisan
kommunikálni, az meg púp a hátára minden edzőnek, hogy a szülőkkel
vitatkozzon.

Ettől függetlenül én is a rugalmasság híve vagyok. Pont az különböztet meg
minket a méregdrága terep- és utcai futóversenyektől, hogy nem
profitorientált rendezők nyújtanak szolgáltatást egyéneknek, hanem egy
közösség vagyunk.
Amúgy sem tartható a következetesség ebben a témában. Ha egy külföldi
egyénileg benevez a versenyre (ami pont ezen a versenyen tömegesen
jellemző), de nem jelenik meg fizetés nélkül, lényegében semmit nem tudunk
tenni. Így viszont nem korrekt a hazai versenyzők, vagyis az
MTFSZ-tagszervezet klubok felé számlázni az igénybe nem vett szolgáltatást.

Szóval szerintem meg fogjuk oldani, hogy Vandának ne kelljen kifizetnie ezt
az összeget.
Bár más ötleteim is vannak, nyilván a legegyszerűbb, ha valaki átveszi, aki
most határozta el magát a nevezésre, ő még spórolhat is vele.
Aki szereti a technikás sprinteket, ill. szívesen megnézne itthon egy KO
jellegű versenyt egy olyan nemzetközi mezőnnyel, amely teli van korábbi
felnőtt és junior világbajnokokkal és érmesekkel, annak nagyon ajánlom! Már
csak azért is, mert ki tudja, mikor lesz legközelebb hasonló, ill.
egyáltalán Sprint Tusa. Én látom a verseny költségvetési oldalát, és még a
hazai versenyek átlagához képest is irracionálisabb rendezni, annyira
aránytalan a bevétel a beleölt munkához képest.

Üdv,
Skuló Marci