[Tajfutas] Fwd: Versenyjelentkezés lemondása

Oszlovics Ádám oszlovics.adam at gmail.com
2024. Már. 25., H, 21:49:00 CET

Hali!
...vagy szövetségi szinten alkotunk egy nevezési-visszamondási szabályt,
amitől rendezői döntés alapján a nevező javára lehet csak eltérni és akkor
mindkét fél számára egyértelmű és betarthatóak lesznek a feltételek.
Pl fix nevezési időszakok, aki legalább 1 hónapja nevezett, az 75%, aki
normál az 50% kései pedig 25% visszatérítéssel mondhatja le az értesítő
megjelenéséig. 10% felárral átruházható, stb. Nyilván ha eltöri a lábát,
vagy valami fertőzés miatt mondja le, jöhet az egyéni elbírálás és a
duzzogás, mokorgás, fekete lista, vagy boldogság, hogy de megértőek és
orvosi igazolást sem kértek... Első a bizalom ugye. Nyilván magánban, nem a
listán...
Erre szerintem alkalmas az e-nevezés, ha nem, akkor megfelelő
ellentételezés mellett biztos megoldható.

Szerintem van elég okos ember a lista olvasói között is, nem egy nagy
kunszt "kidolgozni" az ötlet magját, a részletekre ott vannak az
illetékesek, közvélemény kutatás, stb szóval írni a megfelelő
bizottságnak...persze ahhoz "ihlet" kell
Béke
Oszi

Senki Nevem <romanjanos68 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2024. márc. 25., H
10:51):