[Tajfutas] 100 éve vagy,

Márton Scultéty m.scultety at gmail.com
2024. Feb. 5., H, 00:52:58 CET

Szia!

Emlékeim szerint már 1995-ben volt egy emlékverseny a 70/25 éves
évfordulón, utána pedig 2000-től van minden évben.
Ennek utána kéne nézni jobban, de semmiképpen nem 2001-ben volt az első
emlékverseny, mert már 2000-ből is található eredménylista a lazaruson.

Üdv,
Skuló Marci

BTFSZ tájfutás <tajfutas at btfsz.hu> ezt írta (időpont: 2024. febr. 4., Vas
22:39):