[Tajfutas] 100 éve vagy,

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2024. Feb. 5., H, 12:14:50 CET

Sziasztok,

A kezdetek:

https://drive.google.com/file/d/1TPfNfUVOWIWuQo9l7jt_CV42VLuJzS3t/view?usp=drive_link

Baranyában már 1989-ben rendeztek Ripszám Henrik emlékversenyt. Én
voltam az egyik pályakitűző.

https://drive.google.com/file/d/1iEoXKx2ropF0t2AZVSn8IEm5YxLTfPUJ/view?usp=drive_link

Szülővárosában (Bólyban) 2015-ben tartottunk egy rendezvényt:

https://drive.google.com/file/d/1792a7vUMTPXrMVPGQUmYlFPd8-10FWVh/view?usp=drive_link

Ripszám Henrik egyik grafikája:

https://drive.google.com/file/d/1O_9Ik7SeTYF_0w3Klw0dqj2oNJj4Mqmf/view?usp=drive_link

Slava ...