[Tajfutas] ROB EH

Márton Scultéty m.scultety at gmail.com
2023. Sze. 14., Cs, 17:11:08 CEST

Oszi, ehhez még külső példa sem kell.
Tájfutásban mostanában a világkupa helyezések értékesebbek, mint a VB-ken
elértek, mert az utóbbin minden nemzetből nemenként csak 3 versenyző
indulhat, az előbbin viszont akár 10 is.

De a magyar OB-kra visszatérve: ha egy fiatal szenior kategóriában összesen
csak 2 vagy 3 induló van, és őket mind díjazzuk is, az nem csak
komolytalan, de a saját szabályzatunkkal is ellentétes.

Üdv,
Skuló Marci

Oszlovics Ádám <oszlovics.adam at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. szept.
12., K, 23:49):