[Tajfutas] ROB EH

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2023. Sze. 11., H, 22:28:50 CEST

Lehet, hogy nem jól emlékszem, de emlékeim szerint én fiatal (40 éves)
koromban MEAFC-osként olyan városi, megyei versenyekre is jártam, ahol 8
órakor volt a 0-idő. Fönt a Bükkfennsíkon. Ómassáig  busszal mentünk, onnan
föl Bánkútra vagy annál is messzebbre gyalog.

Üdv:
G.

Gyorgy Muszely <muszely.gyorgy at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. szept.
11., H, 22:05):

> 8 óra az kegyetlenség, de a 9 is! Istenem, milyen nehéz a fiatalok élete!
>
> csokis3 <csokis2 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. szept. 11., H,
> 21:10):

>>> 2. Az utolsó vonat, amivel még szombaton haza lehet érni Bp-re,