[Tajfutas] ROB EH

Oszlovics Ádám oszlovics.adam at gmail.com
2023. Sze. 12., K, 23:49:34 CEST

Hali!
Pedig megnéztem a listákat mielőtt, de mégis belefutottam a csapdába.
Figyelmetlen voltam.

Megfordítanám a közkedvelt mondást miszerint mindenki találhat magának
olyan kategóriát, ahol dobogós lesz... találhat olyat is, ahol tuti nem
lesz az. Sprint esetén még a pályát se bontják rá az emberre, mire beér.

Díjazni valami szerinti besorolásban lehet, aki nem a korosztályában indul,
vagy el sem indul, az mind bezavar a jelenlegi rendszerbe, onnantól pedig
akkor egy OB is lehet nyílt lutri, avagy bohócbajnokság :-)

Világversenyen is azt tudod díjazni, aki elindul(hat). Egy olimpiai 35.
hely maratonon szintén értékelhetetlen(?), mert ha indulhatna 80 jó
keletafrikai, akkor csak 100. lennél?
Ha innen nézzük, tényleg semmi értelme a helyezéseknek, a versengésnek,
szóval inkább éljen az egészségmegőrzés!

Béke
Oszi

Márton Scultéty <m.scultety at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. szept. 12.,
K 7:50):