[Tajfutas] ROB EH - nosztalgia

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2023. Sze. 12., K, 17:13:46 CEST

Sziasztok,

Igen, indulni fogok a versenyen.
https://admin.mtfsz.hu/fajl/get/fajl_id/30678/tipus/render#F65

A várható gyaloglási teljesítményem a selejtezőn, a tájékozódási
túraversenyek számítása szerint: 2,2 km * 15 perc + 10 m szintenként 1-1
perc, azaz 70m után 7 perc = 40 perc

Mint a régi szép időkben mindenki megnézheti a hátamat.

Nosztalgia: az F65 első három indulója - Kelemen-Csöngei-Pápai - az 1979
évi Főiskolai Országos Bajnokságon, Sopronban a PMMF színeiben indult
volna a váltóversenyen. "Dejő" lába viszont kifordult az utolsó pécsi
edzésen, így őt Nemes Csaba váltotta, aki életében akkor indult csak
tájfutó versenyen. (később amatőr triatlonista lett, a pécsi triatlon
sport felvirágoztatója és az Országos Triatlon Szövetég szakmai
igazgatói posztját is betöltötte) Megkapta az ukázt, hogy csak a soproni
egyetem versenyzőjének nézze a hátát. Bejött 10.-ként, a sor végén, tán
30 mp hátránnyal. A többit Golyó és én elintéztük.

Slava ...

Janó