[Tajfutas] ROB EH

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2023. Sze. 12., K, 11:37:04 CEST

Ha már van az a fránya karantén, nem lehetne megosztani úgy, hogy legyen
rajt- és célkarantén is. ahogy régebben néha szokás volt. Hogy a 4 óra után
rajtolóknak ne kelljen 1 óránál hosszabb időt is a karanténban tölteniük.
Akkor elég volna 3 óra helyett fél 4-kor zárni a rajtkarantént. Nekem, és
nyilván többeknek is a csak a döntőre vonattal utazó szeniorok közül 2
órával korábbi vonattal (Kelenföld 10:12) kell elutaznunk, míg ha nem volna
a rajtkarantén, elég lenne a következő, 12:12 kor induló vonat.

Ezért is, és más egyéb okokból is, ezt a karantén ügyet kollektív
büntetésnek tartom. Azok miatt, akik hajlamosak a csalásra, a többi
versenyző is elszenvedi ezt a macerát. Inkább legyen nagyon komoly
szankció, ha valakit rajtakapnak a csaláson. Kizárás a versenyről és
emellett mondjuk 25000 Ft pénzbüntetés, amennyit jelenleg a BKV fizettet ki
a lefülelt bliccelőkkel. Akkor jobban meggondolná mindenki a szabálytalan
információ-átadást. És természetesen nemcsak azt kell megbüntetni, aki
kapja, hanem azt is, aki adja az információt.

Még valami: Aki nem csak versenyző, hanem valamilyen sporttal kapcsolatos
foglalkozásból szerzi a fizetését, jövedelmét, az legyen szíves, ne szóljon
bele az ilyen vitákba. (Nem a karanténre gondolok, hanem ennek a
levelezésnek az egészére.)

Üdvözlettel:
Kéri Gerzson

Dóra Teo <teodora22ster at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. szept. 12., K,