[Tajfutas] ROB EH

ZTC / Fehér Ferenc zala.ztc at zalaszam.hu
2023. Sze. 12., K, 00:22:16 CEST

Sziasztok!

Milyen furi (=furcsa) a helyzet!

Nekem minden OKÉ a rövidtávú OB-val és a többi OB-val kapcsolatban…

… pedig:

-        elég messze vagyok (Zalaegerszeg ugye nem az ország közepe) a legtöbb helyszíntől, tehát vagy hajnalban indulok, vagy előtte nap utazom plusz egy éjszakai szállással. Ha kell odaérek 8-ra, 9-re, de akár délután 14 vagy 15 órára is (ja, akkor már ott vagyok :) )

-        ami ugye azt is jelenti, hogy az autóm több üzemanyagot fogyaszt mint az ország közepéről utazóknak.

-        nekem az sem gond, ha kapok szép érmet, ez azért mégis csak országos bajnokság és a szervezők kedvességét igazolja. Amúgy meg igen is tiszteljük meg a szeniorokat, valahol mégis csak sokat tesznek a „közösbe”. Az eredményhirdetésen pedig megtisztelem a legjobbakat, az engem legyőzőket – fiatalokat és idősebbeket egyaránt.

-        eközben kb 30-50 fő versenyeztetésének szervezésében segítek (nevezés, szállás, utazás) – nem csak a magam utazását kell megoldanom.

-        ha meg gondom van akkor megtalálom a legrövidebb utat a verseny rendezőihez, nem terhelve másokat. Sőt azt is tudom, ha ésszerű és sokak támogatását élvező javaslatom lenne, akkor kit is kell keresnem a szövetség vezetésében (huuuu, ez is hányszor le lett írva itt a listán).

-        merem ezeket úgy leírni, hogy pl.: Rövidtávú OB rendezésében kétszer is (országos diákolimpia rendezésében is kétszer) benne voltam kicsit, másodszor a pandémia közepén!

Nem vitát akarok generálni, csak jelezni, hogy nekem tetszik a mostani rendszer. Amúgy sem lehet olyan, ami mindenkinek jó. De most már azt is tudják a LISTA OLVASÓI, hogy van aki jól érzi magát a tájfutó sportágban, a tájfutók közt. Ezért is megyek ezen a hétvégén is versenyezni…

Ebben a mai magyar tájfutásban!

üdvözlettel

Fehér Ferenc

ui.: igen, tudom, egyszer megöregszem én is – mielőtt fejemhez vágnátok kedves „öregek” – de akkor is!