[Tajfutas] ROB EH

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2023. Sze. 11., H, 22:38:42 CEST

Ezzel egyet lehet érteni, de arra még senki nem reagált, hogy az is
megoldhatatlan-e, hogy a selejtező 9-kor, a döntő pedig 14-kor legyen?

Az érmeket illetően én is már felvetettem régebben, mások is, hogy teljesen
fölösleges szenioroknak érmeket osztani. Mindeddig pusztába kiáltó szó volt.

Ennél csak az rosszabb, hogy sok utcai futóversenyen minden befutó érmet
kap a nyakába.
Csak gyűlik a lakásban a sok limlom, mert ha már megkapta, nincs szíve az
embernek kidobni az érmeket.

Üdv:
G.

Márton Scultéty <m.scultety at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. szept. 11.,