[Tajfutas] ROB EH

Márton Scultéty m.scultety at gmail.com
2023. Sze. 11., H, 22:18:00 CEST

Sziasztok!

ROB-ot rendezni eléggé mazochizmus, a 9 órás nullidőhöz a rendezők már jó
eséllyel 5-kor talpon lesznek, szóval nem szórakozásból időzítették ekkorra.

Én szeniorban azt a díjazást vezetném be, hogy nincs eredményhirdetés,
hanem az utolsó 3-nak kötelezően meg kell hívnia az első 3-at egy sörre a
büfében. Éremre nincs igényem, de sajnos minden évben hozzám vágnak párat,
mert hurka vagyok egyes szenior sporttársak példáját követni, és felnőttben
indulni.

Üdv,
Skuló Marci

Gyorgy Muszely <muszely.gyorgy at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. szept.