[Tajfutas] Eger Nagydíj - Kerítésmászás

András Komjáti komjatiandris at gmail.com
2023. Okt. 30., H, 16:31:06 CET

Köszönöm mindenkinek, akár itt a listán, akár magánban, a konstruktív
hozzászólást. Én a magam részéről továbbra is a körbefutást fogom
választani, remélem a pályakitűzök is gondosan járnak majd el, hogy ezzel
ne érjen hátrány a kerítésmászókkal szemben. Remélem nem tévedek, amikor
azt mondom, hogy ez a sportág érdeke is hosszabb távon.