[Tajfutas] Eger Nagydíj - Kerítésmászás

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2023. Okt. 30., H, 12:00:29 CET

Sziasztok!

Kerítés mászást már alacsony kerítés esetén sem vállalok, számomra nem
érdekes ez a levelezési téma. Inkább arról érdekelne a véleményetek, hogy
ha valaki nem időnyerés céljából hatol be lila sraffozással, vagy
spenótzölddel jelölt területre, hanem egyszerűen azért, mert nem elég profi
tájfutó és nem mindig van kontaktusban a térképpel, akkor ki kell-e zárni
az eredménylistából. Én például erdei terepen a Som hegy (Psztkereszt),
városi terepen a Városligetben követtem el ilyen nem szándékos
szabálysértést az utóbbi időben, vagyis idén. Csak a verseny után vettem
észre, hogy tilosban is jártam.

Nekem az a véleményem, hogy az élvonalon kívüli többi versenyző kedvéért
nemcsak a térképen, hanem a terepen (kordonnal, szalgozással stb.) is
mindig jelölni kellene az ilyen tereprészeket, ha egyébként nem nagyon
feltűnő.

Üdvözlettel:
Kéri Gerzson

András Komjáti <komjatiandris at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. okt. 30.,