[Tajfutas] Hungarian TORUS TempO Trophy 2023 5. forduló

László Pap paplaco56 at gmail.com
2023. Május. 27., Szo, 09:26:21 CEST

Én anno Budakeszi reptérnek ismertem a most is üzemelőt. Fent a kfki utánit
farkashegyinek. Gyerek koromban mentünk oda kirándulni. Akkor fedeztem fel
a piktortégla vájatokat.
Vitorlás reptér volt igazából. Csőrlővel húzták fel a gépeket. Leszállásra
a katlant használták.
Állítólag a háború idején csuzlival lőtték fel.

Ábel Hegedüs <abel.terkep51 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. máj. 26., P
11:57):