[Tajfutas] Hungarian TORUS TempO Trophy 2023 5. forduló

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2023. Május. 31., Sze, 12:59:50 CEST

Sziasztok,

Még nem fogtam bele a mai napi feladatba, de a leírásban az olvasható,
hogy a térképet Klement Kelén (SPA) készítette 2023-ban.

A Spari öltözőjétől nincs messze a Vérmező.

És ni csak, milyen feladatot is látott el ez a terület anno:
https://www.titkosbudapest.hu/hirek/szuksegrepuloter-a-vermezon/145

Lehet, hogy ez a mai napi helyszín.

Slava ...

Janó, aki erről a rekreációs központról készített volna parktérképet:
https://www.google.com/maps/@46.9376572,37.2024072,491m/data=!3m1!1e3?entry=ttu