[Tajfutas] Hungarian TORUS TempO Trophy 2023 5. forduló

Ábel Hegedüs abel.terkep51 at gmail.com
2023. Május. 26., P, 11:56:26 CEST

Sziasztok!
Bp már nem üzemelő repülőterei:
A Duna a Gellért térnél (ez volt az első, hidroplánok számára, emléktábla
is van).
Mátyásföld
A Farkas-hegyi reptér feletti kisebb (a KFKI felé), ez a legesélyesebb, van
róla régi térkép (az utolsó kiadás mellékelve).
A Hármashatárhegyi repülőtér tudomásom szerint üzemel.
Ábel

Kelemen János <kelemen.janos111 at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2023. máj.
24., Sze, 22:25):