[Tajfutas] Horror NYK

Dóra Tóth tdori1020 at gmail.com
2023. Május. 9., K, 16:20:27 CEST

Sziasztok!
Erre amúgy lenne megoldás,hisz lett egy FlexO kategóriánk,és nem muszáj
sni-snek lenni hozzá. Ráadásul első 3-4 versenyre egy kezdő gyereknek
teljesen jó. Kísérős,és motivációként oklevél is jár a végén meg
versenycsoki.
A térkép akadálymentes,ábrás szimbol van.
Most pl a hétvégén a Homokhátin kipróbálható. Van a vk-ban külön FlexO
pont.
A gyerekben meg jó élmény marad a tájfutás!
Van olyan 9 évesünk,de 15 is,akinek a FlexO az ugródeszka,és kilőttük a
kudarc élményt.
Szóval várunk mindenkit szeretettel FlexOzni.
Üdv: Dóri

miklos mets <miklos.mets at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. máj. 9., K
16:09):