[Tajfutas] Horror NYK

Zsolt Tóth tothzsoltpoe at gmail.com
2023. Május. 9., K, 16:27:29 CEST

A válasz valószínűleg ez.
Minden lehetséges megoldást fel kell használni arra, hogy az érdeklődők
rátalálhassanak a sportágra és aztán majd Ők eldöntik, hogy melyik alkalmat
használják fel az ismerkedésre.
Valószínűleg az a nagyobb kérdés, hogy ha valaki a sportág látókörébe
kerül, akkor van-e rá kapacitás, hogy valaki elkezdjen foglalkozni az
illetővel?!
Jelenleg az évente megjelenő 10-12 évesek bő fele eltűnik a sportágból,
mert nem tudunk megfelelő vonzerőt nyújtani.
Üdv
Tóth Zsolt