[Tajfutas] Horror NYK

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2023. Május. 9., K, 16:08:58 CEST

Sziasztok!
A nyílt kezdő kérdésre a választ én sem tudom, de több kérdés merült fel
bennem. Ha összehasonlítanánk hogy más sportágakban mit érthetünk kezdő
kategóriának, érdekes lenne. Például a síugrók-nál, rúdugróknál, auto, vagy
motorsportban biztos hogy minden tudás nélkül kell odaállítani valakit
kezdő pályára.?
Nem olcsóbb edzésen megtanítani az alapokat, és már ha valamennyi tudással
rendelkezik a versenyző még ha gyerek is, akkor versenyeztetni?
MM