[Tajfutas] Horror NYK

Agnes Gaal-Tertsch agnes.tertsch at gmail.com
2023. Május. 9., K, 13:46:08 CEST

Sziasztok!

Ez nekem is folyamatos problémám az utóbbi években. A 12C-ből  már a
tájfutás elkezdése pillanatában kiöregedett de csak évi 1-2 versenyre menő
13 éves fiamnak nagyon gyorsan elment a kedve az egésztől. A nyílt kezdő
sokszor, sok átmenetben egyezett az én 40B-es pályámmal. A 14 C szinte
sosincs megrendezve, a 15-18C is sokszor kimarad. És olyan is előfordult
hogy a 14B-ben indult ami pontosan egyezett a több mint 50 éve versenyző
nagyapja pályájával.
Szóval én se bánnám, ha legalább a nyílt kezdőt tökéletesen kezdőkre lenne
szabva, nem pedig egy B rövid klón lenne. És akkor akárhány éves is az
adott kezdő versenyző nem vennénk el a kedvét az egésztől. De már kezdtem
azt hinni, hogy én értelmezem rosszul a versenykiírást és a z Open B-ben a
B nem a beginer-re utal hanem a B szintű pályára.

Üdv,
Gaál-Tertsch Ági