[Tajfutas] Horror NYK

Balázsné Krasznai Orsolya bakrorsi at gmail.com
2023. Május. 9., K, 13:12:31 CEST

Szia Szabolcs!

Teljesen igazad van, legtöbbször olyan pályát adnak, ami előképzettség
nélkül nem teljesíthető. Én már feladtam a hadakozást, és azt a megoldást
találtam a problémára, hogy a teljesen kezdőket a Nyílt Szalagosban szoktam
indítani. Nem csak a gyerekeket, hanem a nyitottságot mutató
családtagjaikat is. Ott végig van vezető vonal, megvan a biztonságérzet, és
tanulni is lehet, ha követi a szalagozást a térképen.
Orsi

Szabolcs Tornai <tornai.szabolcs at gmail.com> ezt írta (időpont: 2023. máj.
9., K, 12:55):