[Tajfutas] Iksz

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2023. Már. 14., K, 21:48:17 CET

Szia Ádám,

Teljesen elfogadható lehet amit leírsz, ha ez önkéntes tevékenység
lenne, de ez egy kötelező 50 órás közösségi szolgálat.

Szolgálat, ami véleményen szerint az érzékenyítésre épülne. Nem erre
használják, hanem csak tudjuk valahogy le az 50 órát.

Számomra az itt leírtak jobban közelítenek a törvény elgondolt (de nem
megvalósított) szellemiségéhez:
https://kossuthzsuzsa.hu/wp-content/uploads/2021/01/Kozossegi_szolg_fontosabb_szabalyok.pdf

Tudok olyanokról (köztük vagyok én is), akiknek a sajátos nevelésű
igényű gyermekeik (itt ne csak fiatalra gondolj, az én fiam már 32 éves)
gondozásában nagy segítséget jelenthetnének a közösségi szolgálatot
teljesítő fiatalok. (Talán meg is keresek egy iskolát.)