[Tajfutas] Iksz

János Simics janossimics at gmail.com
2023. Már. 14., K, 23:20:37 CET

Nem tudom, hogy mondjuk egy kőműves tanoncnak vagy egy mat-fiz faktos
GYEREKnek miért a te vagy bárki más fiát kellene ápolni az IKSZ keretei
között... Mint a nevében is benne van SPECIÁLIS NEVELÉSI IGÉNYŰ tehát
speciális nevelést igényel amit szakember tud nyújtani nem pedig egy 14-18
éves gyermek.... Különben is ha annyira érzékenyíteni akarnak akkor azt nem
50 órában kell és nem felügyelet nélkül. Illetve szükség lenne egy halom
iskolapiszichológusra is ha rázúdítanánk egy adag tinit az SNI-s vagy
fogyatékos emberekre... Tapasztalatot pedig épp úgy szerez egy
versenyrendezéssel (amit a törvény is enged) mint mondjuk szemétszedéssel
vagy bármi mással. Nem kell ezt túllihegni.
Ui.: megfogadtam, hogy nem válaszolok soha többé Kelemen János emailjeire
de ez nagyon kiverte a biztosítékot. Ismét.

Kelemen János <kelemen.janos111 at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2023. márc.
14., K 21:48):