[Tajfutas] rajtkarantén - versenyszabályzat

Péter Szieberth szieberthpeter63 at gmail.com
2023. Jún. 9., P, 00:08:51 CEST

Bocsi! Mi a probléma.?
Biztos oka van a karanténnak, nem felesleges megoldás. Nem ismerhetjük a
lehetőséget ezért kérek mindenkit ne hergelje magát: alkalmazkodjunk.
Mint Zsolt is írta: nem siet. Én sem. Hogy hol várom ki az "időmet"
mellékes.
Aki nem érti, lassabban: Vannak köztünk olyanok akik más sportágban magyar
bajnokok. De ha megkérdezik, vállalják, hogy ŐK tájfutók. Teszik ezt azért,
mert ellentétben az öltöző helységen túl is vannak kapcsolataink. Nem
sietnek oda és a verseny végén nem rohannak el.... Talán ezért járunk el
versenyezni, mert a magányos megmérettetés nem annyira emberi. Hosszan
beszélgetek olyanokkal magam is, akiknek nevét képtelen vagyok megjegyezni
az élet viharában, viszont közös emlékek összekötnek és jókat beszélgetünk.
Talán így kimozdulunk a kocsi üléséből és ápoljuk baráti kapcsolatunkat.
Fogjuk másképpen fel a rendezők törekvéseit és jobban érezzük magunkat. Ők
biztosan a mi és a sportfedhetetlenség jegyében járnak el, ha felvállalták
e verseny megrendezését. Hajrá Spari!
P.