[Tajfutas] rajtkarantén - versenyszabályzat

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2023. Jún. 8., Cs, 22:17:15 CEST

Üdv mindenkinek!

Tóth és Kisházi sporttársak semmit nem értettek meg az egészből, de előbb
vagy utóbb saját tapasztalatból ők is meg fogják érteni. Nem kényeskedésből
nehezményezik a szépkorúak a rajtkarantént. Nem akartam biológiai problémát
említeni, de úgy látszik muszáj. Minél idősebb egy szenior, annál
sürűbben van biológiai szükséglete. Tudok róla, olyan idős  sporttársak is
vannak, akik időközben elkezdték a második pelenkás korszakukat. Nekem
személy szerint pedig 10 évvel ezelőtt egy nagy műtétet elvégző
orvosprofesszor tanácsolta, hogy ezentúl lehetőleg ülve végezzem a kis
dolgot is. Talán nem én vagyok ezzel az egyetlen. A karanténok területén
pedig még nagyobb tumultus szokott lenni a vécékkel, mint a
versenyközpontban. Szégyeljék magukat, akik arra kényszerítenek, hogy
ilyesmit el kelljen magyarázni.

Üdv:
Gerzson