[Tajfutas] rajtkarantén - versenyszabályzat

Márton Scultéty m.scultety at gmail.com
2023. Jún. 8., Cs, 22:34:29 CEST

Sziasztok!

A magyar szabályzatok jelenleg nem foglalkoznak a karantén kérdésével,
nincs rá előírás.

Viszont szerintem van abban valami, hogy a csehek csak a fiataloknál
használják az országos bajnokság elnevezést, és a szeniorokra a
Veteraniádát, még a múltban is, amikor egy időpontban és helyszínen voltak.
Nekem is volt szerencsém már begyűjteni az itthoni szenior OB-kon jó adag
mindenféle színű érmet, de rendkívül csekélynek tartom a mögöttük lévő
sportteljesítményt.

Üdv,
Skuló Marci