[Tajfutas] rajtkarantén - versenyszabályzat

Péter Gombkötő oldgombi at gmail.com
2023. Jún. 8., Cs, 22:20:57 CEST

Sziasztok!
Én egy (80-)-os szenior nyugger vagyok, és nekem, és gondolom sok más
kortársamnak is nagyon zavaró a karantén. Nekünk már nem kényelmes az
erdőben a földön, vagy egy kidőlt fán ücsörögni. Az esetleges extrém
hőségről, vagy a szakadó esőről ne is beszéljünk. (Ezek az extrém időjárási
jelenségek egyre gyakoribbak lesznek!)
Mivel én már több, mint 60 éve tájfutó - leánykori nevén természetjáró
tájékozódási versenyző - vagyok, gyakorlatilag nincs olyan terepe az
országnak, ahol valamikor ne versenyeztem volna. A versenyekről meg annyit,
hogy a legismertebb terepeknél is a tényleges pálya ismerete nélkül nem
lehet előnyökhöz jutni. Ezt viszont a térképelvétellel meg lehet oldani.
Az idősebb szenioroknál sem a helyezés, sem a rangsorpont az elsődleges
szempont, mi azért versenyzünk, mert szeretjük csinálni, mert ez az
életformánk.
Tehát halál a karanténra! (Legalábbis nálunk.)
Üdv
Oldgombi