[Tajfutas] Balaton Kupa PLUSSZ 2023

Márton Scultéty m.scultety at gmail.com
2023. Júl. 14., P, 18:45:12 CEST

Sziasztok!

Én sem ismerem a részleteket, de szerintem alapvetően az a gond, hogy a
Göcsejben csak Sólyom akar igazán versenyt rendezni, a klubtagság
legfeljebb segít, ha megkéri őket.
Ő meg egyedül kevés minden előkészítő munkához egy országos rangsorolónak
szánt, 4 futamos versenyhez. Belsős térképkészítőjük nincs, és külsőst sem
találnak, mert piaci alapon dolgozó sporttársból is kevés van.
Nem igazán látom, hogy az MTFSZ mit tudna tenni azon kívül, hogy a GOC-tól
jövő OB-rendezési pályázatokat kivétel nélkül elutasítja.
Igazából szomorú az egész, mert Sólyom legalább akarna dolgozni (ne
felejtsük el azt sem, hogy a gyerekek eleve ingyen indulhatnak ezen a
versenyen). Ha levonná a logikusnak tűnő következtetést, hogy ne erőltesse
a versenyrendezést, attól sem lesz jobb a sportágnak.

Korábban én is belebuktam pár verseny rendezésébe amiatt, mert nem volt
hozzá elég ember, vagy ha igen, akkor sem voltak gyakorlott
terület-felelősök. Még azok a nem-rangsoroló versenyek is az elmúlt
években, amik kívülről jónak tűntek (24 órás váltó, Hungi kísérőversenyek,
Sprint Tusa, stb.), belülről nagyon neccesek voltak. Úgyhogy én is
folyamatosan azon tűnődöm, hogy mennyi energiát érdemes ebbe ölni a jövőben.

Üdv,
Skuló Marci