[Tajfutas] Balaton Kupa PLUSSZ 2023

Szieberth Péter szieberthpeter63 at gmail.com
2023. Júl. 14., P, 20:24:51 CEST

Sziasztok!
Skulónak osztom a véleményét (általánosságban). Az utóbbi időben sorra
neccesek azok az OB-k amiket kis egyesületek rendeznek. Az sem
kecsegtető, h ezzel pár száz (?) ezer bevétel (mint nyereség!?)
származik. Megéri e több hetet dolgozni ennyi pénzért!?
Az új korszerű térképeknek szinte megfizethetetlen az ára. Nem véletlen
a "rövidített" vagy középtávú versenyek.
A létszám növekedés az utánpótlásból származik. Egyértelmű, hogy azok a
klubok életképesek akik ezzel foglalkoznak. Későbbiekben is ezek
lehetnek akik rendez(het)nek jelentős versenyeket. Mélyen sajnálom a
nyári bakonyi versenyek elmaradását  (VTC). A sörváltó mint ötlet is a
bakonyból származik.
Mivel drasztikus versenyző-induló növekedés az elkövetkező időszakban
nem várható, el kell fogadnunk, hogy megemelkedjen a nevezési költség
ami eredményezheti a gazdaságosságot. A helyzetből adódóan talán
átgondolandó az idősebb korosztály engedményei is. Mondhatnék sok
mindent, de nem teszem erről. Talán annyit, a szükséges időben kell az Ő
segítségük is,.... vagy nem lesznek (lehetnek) minőségi versenyek.
Talán adhatnak a rendezők az emelkedő költségekből vissza a fiatalabbak
nevezésekor (sokan megteszik!)
Össze kell fognunk. Abban hiszek, hogy mindenki összességben egyet
akar(hat): jobb versenyeket.
DE nem lesz verseny a kívánalmak szerint, ha gazdaságilag eleve nem
kivitelezhető.
Sz. Péter