[Tajfutas] Balaton Kupa PLUSSZ 2023

Tóth Károly toth.karoly.balaton at gmail.com
2023. Júl. 13., Cs, 20:59:51 CEST

Azért itt az előkészületekkel komoly gondok történhettek.

Csak az erdei futamra neveztünk, ami Almásházára volt kiírva. Szimpatikusnak tűnt.

Aztán egyszer csak szinte észrevétlenül az adatbankba már Uzsa volt beírva.

Az értesítőben pedig már Döbröce szerepelt.

Végül ha mégis elmegy valaki, futhat egyet délután négykor egy rövidtávon Sümegen.

Nem tudom a hátteret, de ez így már szerintem nem korrekt.

Üdv.:

Tóth Karesz