[Tajfutas] Tájfutás (tájékozódási sportok) iskolai oktatása

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2023. Aug. 27., V, 14:56:38 CEST

Szervusz István,

Kérlek keresd meg az MTFSZ-t, mert ők rendelkeznek egy Mátrix
kártyacsomaggal. Ha bójákra is szükséged lenne, akkor bátran keressél,
pár hónapra kölcsön tudom adni őket. (pécsi ROB-on átvehető)

Kialakítás:
https://worldorienteeringday.com/wp-content/uploads/2023/05/461_WOD2023_20230517_1.jpg

Szállítási helyigény:
https://worldorienteeringday.com/wp-content/uploads/2023/05/461_WOD2023_20230517_6.jpg

Oktatóanyagok: http://www.tajfutaspecs.hu/index.php/oktatoanyagok

Olvasmány: http://tajfutaspecs.hu/images/stories/kelemen_janos/szakd_kj.pdf

"Légy üdvözölve a természetben" c. oktató és statisztikai CD
összeállítás (2000 évi kiadás!!!): ZIP állomány letöltési linkje (600
MB!!) (A fájlnak nincs előnézete.)

https://drive.google.com/file/d/1egp6xaoESpJw-uytwaCgX3xG9tQOimir/view?usp=drive_link

MTFSZ kiadványok: https://www.tajfutas.hu/kiadvanyok

A mellékletben.

- Hegedüs Ferenc - Zelei Ferenc: Módszertani kézikönyv a tájékozódási
futás oktatásához

- Herpainé Lakó Judit - Veres Imre: Diáktájfutás - A tájékozódás
tanítása iskolában

Slava ...

Janó