[Tajfutas] Nyíregyháza Kupa nevezési határidő

Gábor Surányi suranyigabi.76 at gmail.com
2023. Aug. 25., P, 10:46:12 CEST

Tisztelt Sporttársak!

Ma éjfélig van lehetőségkedvezményesen nevezni a VII. Nyíregyháza Kupára. A
versenyre új térkép készül, egy olyan területről amelyen eddig még nem volt
tájékozódási futó verseny. A verseny keretében két rövidtávú futam kerül
megrendezésre. A két futam között lehetőség nyílik egyéb programokon való
részvételre.

Kedvezményesen 3500 ft/fő belépő áron az Aquarius Élmény- és Parkfürdő
fürdőszolgáltatásait lehet igénybe venni, továbbá a Sóstó Múzeúmfaluba 800
Ft/fő áron lehet belépni és ismerkedni a falusi kultúrával. A
kedvezményeket a versenyközpontban kapott karszalaggal lehet igénybe venni.
Programként tudjuk ajánlani a Nyíregyházi állatkertet, amely gazdag állat
és növényvilágot mutat be a föld minden pontjáról.

A fenti program ajánlóban szereplő helyszínek a versenyközpont közelében
helyezkednek el, gyalogosan is megközelíthetőek.

Nevezni: online az e-nevezes.hu oldalon, vagy a nevezes at denevercsoport.hu
e-mail címen tudtok.

Szeretettel várunk mindenkit!

Denevér Egyesület