[Tajfutas] Nyulak szigete -Bajnokság első köre

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2021. Jan. 27., Sze, 19:10:25 CET

Sziasztok,

Szívmelengető látni a mellékletben lévő táblázatot.

Úgy érzem vannak még tartalékaink.

Gyertek játszani, versengeni. Én már a kaposvári futamra készülök.
Keresem a neten a Deseda Arborétum térképét. Ott sem jártam még.

A tó déli részén rendeztek mezei futóversenyt anno 1975 táján. Nyertem a
15-16 évesek között. Bekerült az eredmény a Somogyi Néplapba. Lebuktam,
szüleim egy fonyódi sportot kedvelő rokonom révén így tudták meg, hogy
sportolok. Mint tán ismert, szívbillentyű tágulás miatt felmentett
voltam tesiből. Addig.

2021.01.27. 0:47 keltezéssel, Kelemen János írta:
> Sziasztok,
>
> Tart a verseny. Az éjszaka nem akadály. Lámpás verseny.
>
> http://temposim.yq.cz/tempo.cgi A Nyulak szigetére kattintva láthatod
> az eredményeket.
>
> Jó, érdekes, fejtörős, nem szabad kapkodni.
>
> Hajrá,
Name: Torus_regisztráltak_2021_01_27.jpg
Type: image/jpeg