[Tajfutas] BOF Edzői konferencia 2021 ... (angolul)

Emese Sváb emese.svab at gmail.com
2021. Jan. 27., Sze, 12:59:58 CET

Sziasztok!

Mindig izgalmas más szervezetek, népek edzési stílusába, módszereibe
betekinteni, egy kicsit "kémkedni". A Brit Tájfutó Szövetségnél (BOF)
ezekben a hetekben zajlik az edzői konferencia -- online.

Angliában a házat se nagyon hagyhatjuk el, csak edzeni vagy vásárolni lehet
menni, edzeni is csak napi egyszer, helyben, utazni nem nagyon illik (de
pontos szabály nincs). Nem tudom Skóciában vagy Walesben mi a helyzet. Csak
azért írom, mert lehet, hogy fura dolgokat emlegetnek majd a videókban.
Találkozni sem lehet: max. két ember és az is tartson távolságot, azért
szoktak ketten futni együtt, de edzést nem lehet tartani, semmilyet. Sokan
fertőződtek meg csapatjátékok során, még decemberben is voltak gyephoki és
foci meccsek amatőr szinten. Na ezek most nincsenek...

Az előadásokat szép lassan töltögetik majd fel, amik már elhangzottak. Most
egy érhető el. Kb. másfél óra hosszú. Én már belenéztem, szépen, jól
érthetően beszélnek angolul. A válogatott edzője tartja egy részét,
elmeséli pl., hogy most hogyan gyakorolják az iránymenetet pl. és egyéb
taktikai titkokat árul el, hogy ők hogyan edzenek... Ajánlom mindenkinek,
aki egy kicsit is tud angolul, akár nyelvgyakorlásnak is, a téma nem túl
komplikált.

Tudok egy másik előadásról, ahol a figyelemzavarral és tanulási
nehézségekkel kűzdők tájfutásba integrálásáról beszéltek. Az egyik
előadóról tudom, hogy van egy Down szindrómával élő nagyon kedves fia, a 21
éves Peter, aki gyakran jön versenyekre. Érdeklődéssel várom ezt az
előadást is, hogy feltöltsék.

Itt a link, lehet látni, hogy mi a menü, mi hangzott már el. A feltöltött
előadás a lap legalján van, egészen le kell görgetni. Regisztrálni nem kell.

https://www.britishorienteering.org.uk/coachingconference2021

Üdv,
Emese