[Tajfutas] Nyulak szigete -Bajnokság első köre

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2021. Jan. 27., Sze, 00:47:57 CET

Sziasztok,

Tart a verseny. Az éjszak nem akadály. Lámpás verseny.

http://temposim.yq.cz/tempo.cgi A Nyulak szigetére kattintva láthatod az
eredményeket. Hat indulóból a 6. vagyok.

Ébresztő magyarok.

Semmitmondó eredményem a mellékletben. Remélem nem zárnak ki miatta.

Aki ismeri a Margit-szigetet és ezt a térképet, annak viszonylag könnyű
dolga lesz.

Én nem ismerem sem a terepet sem a térképet. Így aztán néztem is
nagyokat. Az egyik körben időzavarba kerültem, három lehetőségem elúszott.

Jó, érdekes, fejtörős, nem szabad kapkodni.

Hajrá,

Janó, levelem végére érve már csak 7. vagyok. Úri ember vagyok, előre
engedek mindenkit. Legjobb magyarként utolsó vagyok. Jöjjenek a nagyágyúk.

Name: Hungarian Torus TempO Trophy_2021. január 27._Kelemen János_1.jpg
Type: image/jpeg