[Tajfutas] BOF Edzői konferencia 2021 ... (angolul)

György Bozán bozan.gyorgy at gmail.com
2021. Jan. 28., Cs, 09:34:36 CET

Emese, köszönjük, hogy felhívtad a figyelmet a BOF konferenciára. Márcsak
azért is, mert a Midlands terepek nagyon hasonlítanak a hazai kultúredőkkel
fedett terepeinkhez. Valamint a brit futókultúrának óriási hagyományai
vannak, van mit tanulni tőlük.

Még akkor is hasznos az ilyen jellegű tájékoztatás, ha esetleg csak nagyon
kevesen keresnek rá az előadásokra.
Már a levél címe is fontos üzenet, hogy nem kell mindent magunknak
kitalálni, léteznek jó megoldások más országkban is.
Boxi

Emese Sváb <emese.svab at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. jan. 27., Sze,
13:00):