[Tajfutas] Sportolj tudatosan az erdőben.

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2021. Aug. 27., P, 22:32:54 CEST

Én mindig úgy tudtam, hogy a Hajagos az agyagost jelent, azt hiszem ez
Patakon, nagymamán falujában is így van, ott is van Hajagos, majd
rákérdezek.
És Hajagos a tájfutók között is van, lehet, hogy ő tudná legjobban a név
eredetét, bár egy vezetéknév és egy (gyakori) dűlőnév nem feltétlenül fakad
egy tőről.

kovacsp

Mentes
a vírusoktól. www.avast.com